9,0 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu
Bekijk hier de veelgestelde vragen
Helaas zijn er geen resultaten gevonden voor deze zoekopdracht. Hulp nodig? Neem contact met ons op!
Kijk hier voor de meest gestelde vragen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Is er een minimale /maximale bestelwaarde?

Let op: bestellingen onder 200 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt dan automatisch een e-mail en een creditnota indien u al betaald heeft.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk mits de bestelling nog niet is ingedeeld bij de afdeling transport. Wij zullen voordat de wijziging plaatsvindt dan ook eerst contact op moeten nemen met onze leverancier. Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik afrekenen bij de chauffeur op de dag van levering?

Nee, u kunt helaas niet bij de chauffeur betalen. De bestelling dient vooraf betaald te worden. Dus wanneer u de chauffeur ontmoet is financieel alles al geregeld.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt u via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Kan ik mijn product ergens bekijken alvorens ik een bestelling plaats?

Jazeker, u kunt onze showroom bezoeken om de producten te bekijken voordat u gaat bestellen. Wilt u persoonlijk advies in onze showroom dan helpen wij u graag. Dit gaat op afspraak. Hollandse kade 7 (1391 JD) in Abcoude Tel: 0294-700240

Wat betaal ik aan transportkosten?

U betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant. De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden u dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven: bij een bestelbedrag boven de 800 euro betaalt u geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaalt u 85,- euro aan transportkosten. Let op: de transportkosten verschillen per leverancier. Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Kan ik een week van levering afspreken?

Helaas is het bij 123Sierbestrating nog niet mogelijk om een vaste aflever-dag af te spreken. U kunt echter wel  een voorkeursweek via de kalender opgeven en of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren.
123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter geldt deze leverperiode als indicatie en kunt u geen rechten ontlenen aan de gestelde levertijd. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een e-mail.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U krijgt nadat u uw bestelling bij ons heeft geplaatst een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, u hoeft niet persé thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geeft u dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar u de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar, zover mogelijk, rekening mee houden.

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, u betaalt online direct na bestelling. U betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kunt u contant bij ons in de showroom betalen en/of pinnen.

Betalen via Bouwdepot

Wilt u betalen via een bouwdepot dan is dit mogelijk.
U kunt een mail sturen naar info@123sierbestrating.nl met al uw gegevens en wat u wilt bestellen.
Wij maken hiervan dan een order met factuur.
Deze factuur mailen wij u terug en kunt u indienen bij het bouwdepot. Ook hier geldt: wij nemen de bestelling in behandeling wanneer de betaling voldaan is.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

123Sierbestrating zet de bestelling pas door naar de betreffende fabriek wanneer de betaling binnen is. Er kan dus niet achteraf betaald worden.

Ik heb te weinig besteld bij 123Sierbestrating, wat nu?

Mocht u na levering constateren dat u te weinig heeft besteld, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en deze afhalen mits mogelijk (afhaal in overleg bij de fabriek) of thuis laten bezorgen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfelt u aan de benodigde hoeveelheid meters tegels die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.

Let op: bij een nabestelling kan er kleurverschil voorkomen.

Kan ik mijn bestelling bij 123Sierbestrating annuleren?

U kunt u een product, retour sturen. U heeft hiervoor een bedenktijd van 14 dagen moet u het retour melden bij de webwinkel van 123Sierbestrating. Dit is echter alleen mogelijk mits de producten nog onaangebroken in de verpakking staan. Wanneer u een bestelling annuleert bij 123Sierbestrating zullen wij zodra wij uw retour hebben verwerkt het door u reeds betaalde bedrag binnen 3 werkdagen aan u terugstorten minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu?

Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat u nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. U kunt op onze site zoeken naar een volwaardig alternatief.

Kan ik een proefmonster opgestuurd krijgen?

Helaas kunnen wij geen proefmonsters opsturen. U kunt alle producten bij ons bezichtigen in onze showroom te Abcoude aan de Hollandse kade 7 (1391 JD). Tel: 0294-700240 voor een afspraak.

Ik heb een paar kapotte tegels wat nu?

Wij raden aan om bij een bestelling 5% extra bestrating te bestellen. Dit voor snijverlies of eventueel ontstane breuk. Het is helaas dus niet mogelijk om 1, 2 of 3 losse tegels na te leveren. Dit moet u van de voren incalculeren. Het is nu eenmaal een betonproduct. Het is echter wel soms mogelijk om een beperkt aantal tegels rechtstreeks bij de fabrikant op te halen. Hiervoor kunt u het beste met ons eerst overleggen met 123 Sierbestrating.

Kapotte of beschadigde tegels.

123Sierbestrating vindt een goede service aan u als klant erg belangrijk. Helaas kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een van onze producten of diensten. Vul het klachtenformulier in.
Alleen een volledig ingevuld klachtenformulier wordt in behandeling genomen. Klachten worden niet telefonisch in behandeling genomen.. Zie onderstaande link:

Klachten formulier

Kies hier 1 van de opties
Upload maximaal 4 bestanden van maximaal 500kb per stuk.
Sleep bestanden hierheen of
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Uiteraard niet als het product gebreken vertoont zoals schade of breuk. Neemt u eerst contact met ons op hierover. Bij retour van uw product ontvangt u mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug. Kijk voor meer info ook bij <ahref=”https://www.123sierbestrating.nl/herroepingsrecht/”>Herroepingsrecht

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces.

Bestel ik per m2?

De besteleenheid verschilt per product, dit kan per stuk zijn of per m2 zijn. Onze rekenmodule rondt de aantallen automatisch naar boven af op de door de fabrikant aangegeven besteleenheden.

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Alle betalingen bij 123 Sierbestrating gaan via onze beveiligde betaalprovider Buckaroo.

Is er een minimale / maximale bestelwaarde?

Let op: bestellingen onder 200 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt dan automatisch een e-mail en een creditnota indien u al betaald heeft.

Kan ik in termijnen betalen?

Het is helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen.

Kan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?

Ja dat is mogelijk, u kunt tijdens het bestelproces het juiste factuuradres invullen. Mocht u dit later willen aanpassen dan stuurt u ons een e-mail met daarin het juiste adres, dan mailen wij u de aangepaste factuur terug.

Wat zijn de openingstijden van 123Sierbestrating?

De showroom van 123Sierbestrating is geopend op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur Op zaterdag van 10:00-16:00 uur.

Zijn de verkoopprijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De verkoopprijzen getoond op de website van 123Sierbestrating zijn inclusief BTW.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt automatisch de factuur per e-mail nadat de betaling voltooid is.

Klopt het dat de prijzen van 123Sierbestrating lager zijn dan andere stenenhandelaren?

123Sierbestrating hanteert scherpe prijzen t.o.v. van andere websites omdat wij u rechtstreeks vanaf de bron/ fabrikant leveren.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als u producten bestelt van het merk Excluton dan ontvangt u een Track en Tracé via de mail waarmee u op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat u 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van uw bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. U kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een e-mail.
123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, u hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geeft u dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar u de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Wordt mijn bestelling op pallets geleverd?

Niet alle producten worden standaard op pallets geleverd. Dit kunt u terugvinden bij de specificaties van het product.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

u aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. U kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

In welke landen wordt er bezorgd?

Wij bezorgen uitsluitend in Nederland. Let op: Voor de Waddeneilanden gelden aparte tarieven. Informeer hiernaar.

Kan ik mijn adres achteraf nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk, stuur een e-mail naar info@123sierbestrating.nl met het juiste afleveradres.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er met u dan alles aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien u een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 sierbestrating?

123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur Op woensdag en zondag zijn wij gesloten.

Ik heb teveel vierkante meters besteld, kan ik dit retourneren?

Ja dat is mogelijk mits de bestrating / producten nog in een onaangebroken verpakking (op de pallet) staat.

Ontvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?

Zodra de retourzending verwerkt is ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging.

Hoe snel word ik terugbetaald na een retourzending?

Zodra we uw retourzending hebben verwerkt, wordt het door u reeds betaalde bedrag binnen 3 werkdagen op uw bankrekening teruggestort minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Ik heb teveel vierkante meters besteld, kan ik dit retourneren?

Ja, dit is mogelijk mits de producten nog onaangebroken in de volledige verpakking staan. Dit moet echter binnen de bedenktijd van 14 dagen na levering worden gemeld. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Wij zullen na melding de verzendkosten bij de betreffende fabrikant voor u aanvragen. Bij retour van uw product ontvangt u mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanaf de fabriek Excluton binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in. U krijgt van Excluton een track en trace via de mail waarmee u op de hoogte word gehouden wat betreft leverdatum en tijd.
Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen.

Uitleg stapsgewijs online bestellen

Ga naar www.123sierbestrating.nl.                                                                      Selecteer in de bovenbalk een categorie, klik daar op en selecteer het gewenste item.                                                                                                                                        Klik vervolgens bij het gewenste product op bekijk of dubbelklik op de gewenste afbeelding.                                                                                            Lees voordat u bestelt altijd de omschrijving, specificaties, en de productinformatie goed door.                                                                                      Vul nu door middel van de pijltjes het gewenste aantal m2 in                                Als u 5% snijverlies wil meerekenen, vink dan het daarvoor bestemde vakje aan. Onze rekenmodule rondt de aantallen automatisch naar boven af, op de door de  fabrikant aangegeven besteleenheden.                                                                      Plaats uw bestelling in de winkelwagen.

Let op: Check altijd of u van éen of meerdere leveranciers heeft besteld, dit in verband met eventuele verzendkosten. U kunt hier ook  de gewenste week van levering aangeven door op de kalender te klikken en eventueel een bestelnotitie toevoegen.

Heeft u alles in uw winkelwagen geplaatst?  Klik dan bij de blauwe balk op bestellen, kijk of alles correct is en kunt u verder naar Afrekenen

Hier vult u uw gegevens in.                                                                                                1: Vul het factuuradres in. Let op u kunt ook het vakje aanvinken om een ander verzendadres in te vullen. Let op: factuuradres en verzendadres kan verschillen, klikt u hiervoor het speciale vakje aan.                                                     2: Check de verzendkosten.                                                                                                 3: Ga naar betaalmethode en volg de instructies op.                                                   4: Ga naar controle.                                                                                                           5: Lees en accepteer de algemene voorwaarden.                                                           6: Klik op de blauwe balk plaats bestelling.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)