8,9 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu
Bekijk hier de veelgestelde vragen
Helaas zijn er geen resultaten gevonden voor deze zoekopdracht. Hulp nodig? Neem contact met ons op!
Kijk hier voor de meest gestelde vragen.
Wat zijn de openingstijden van 123Sierbestrating?

123Sierbestrating is telefonisch bereikbaar van maandag en dinsdag 9.30 – 17.00 uur, donderdag en vrijdag 9.30 – 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur. Op woensdag en zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanaf de fabriek Excluton binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in. U krijgt van Excluton een track en trace via de mail waarmee u op de hoogte word gehouden wat betreft leverdatum en tijd.
Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen.

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanaf de fabriek Kijlstra binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen.

Kan ik een week van levering afspreken?

Helaas is het bij 123Sierbestrating nog niet mogelijk om een vaste aflever-dag af te spreken. U kunt echter wel  een voorkeursweek via de kalender opgeven en of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren.
123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter geldt deze leverperiode als indicatie en kunt u geen rechten ontlenen aan de gestelde levertijd. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een e-mail.

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, u hoeft niet persé thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geeft u dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar u de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar, zover mogelijk, rekening mee houden.

Kan ik mijn product ergens bekijken alvorens ik een bestelling plaats?

Jazeker, u kunt onze showroom bezoeken om de producten te bekijken voordat u gaat bestellen. Wilt u persoonlijk advies in onze showroom dan helpen wij u graag. Neem dan eerst contact met ons op, wij zorgen er dan voor dat er iemand aanwezig is. Tel: 0294-700240

Op welke manieren kan ik bestellen bij 123Sierbestrating?

Bij 123Sierbestrating kunt u online bestellen. Op onze website vindt u alle benodigde informatie omtrent, bestellen, betalen en leveren. U bent ook van harte welkom in onze showroom. Dit kan op afspraak. Tel: 0294-700240

Op welke manier kan ik betalen bij 123 sierbestrating?

123Sierbestrating is een webshop, u betaalt online direct na bestelling. Wanneer de betaling binnen is, wordt de levering ingepland. U betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) (tip!) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kunt u contant bij ons in de showroom betalen en/of u kunt er pinnen.

Kan ik mijn bestelling bij de chauffeur betalen?

Nee, u kunt helaas niet bij de chauffeur betalen. De bestelling dient vooraf betaald te worden. Dus wanneer u de chauffeur ontmoet is financieel alles al geregeld.

Betalen via Bouwdepot

Wilt u betalen via een bouwdepot dan is dit mogelijk.
U kunt een mail sturen met al uw gegevens en wat u wilt bestellen.
Wij maken hiervan dan een order met factuur,
Deze factuur mailen wij u terug en kunt u indienen bij het bouwdepot.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

123Sierbestrating zet de bestelling pas door naar de betreffende fabriek wanneer de betaling binnen is. Er kan dus niet achteraf betaald worden.

Wat betaal ik aan transportkosten bij 123Sierbestrating?

U betaalt bij 123Sierbestrating geen transportkosten bij een bestelbedrag vanaf 800 euro. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaalt u deze wel.
Let op: U betaalt transportkosten per leverancier. Wij raden u dan ook aan van éen producent de gewenste produkten te bestellen om te komen tot een gratis levering

Wat is de minimale bestelhoeveelheid bij 123Sierbestrating?

Let op: bestellingen onder 200 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt dan automatisch een e-mail en een creditnota indien u al betaald heeft.

Kan ik mijn bestelling bij 123Sierbestrating annuleren?

Wij zien niet graag bestellingen geannuleerd. Toch kan het een keer gebeuren. Wanneer u een bestelling annuleert bij 123Sierbestrating zullen wij het door u reeds betaalde bedrag z.s.m. aan u terugstorten minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Ik heb te weinig besteld bij 123Sierbestrating, wat nu?

Mocht u na levering constateren dat u te weinig heeft besteld, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en deze afhalen mits mogelijk (afhaal in overleg bij de fabriek) of thuis laten bezorgen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfelt u aan de benodigde hoeveelheid meters tegels die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.

Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu?

Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat u nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. U kunt op onze site zoeken naar een volwaardig alternatief.

Kan ik een proefmonster opgestuurd krijgen?

Helaas kunnen wij geen proefmonsters opsturen. U kunt alle producten bij ons bezichtigen in onze showroom in Abcoude aan de Hollandse kade 7 (1391 JD). Tel: 0294-700240 voor een afspraak.

1 of 2 Kapotte of beschadigde tegels.

Heeft u 1 of 2 gebroken tegels of met beschadigingen dan kunnen we deze helaas niet naleveren i.v.m de hoge kosten hiervan.
Wij raden dan ook aan om altijd 5 procent extra te bestellen.

Kapotte of beschadigde tegels.

Heeft u een klacht dan kunt u onderstaande formulier invullen.
Wij bekijken of de klacht gegrond is zo ja dan dienen we een officiële klacht in bij de leverancier en houden u op de hoogte van de uitkomst hiervan.

Klachten formulier

Upload maximaal 4 bestanden van maximaal 500kb per stuk.
Sleep bestanden hierheen of
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Uiteraard niet als het product gebreken vertoont zoals schade of breuk. Neemt u eerst contact met ons op hierover. Tel: 0294-700240Kijk voor meer info ook bij Herroepingsrecht

NEEM CONTACT MET ONS OP

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)