9,0 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu

FAQ

Kijk hier voor de meest gestelde vragen.

Wat zijn de openingstijden van 123Sierbestrating?

123Sierbestrating is geopend van maandag t/m vrijdag 9.30 – 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur. Op zondag zijn wij gesloten.
U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies tijdens openingstijden. Wilt u buiten de openingstijden onze showroom bezoeken, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Wat is de levertijd van mijn bestelling bij 123Sierbestrating?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is zetten wij de order door. Wanneer er geleverd moet worden met een kleine vrachtwagen kan de levertijd ook 7 werkdagen bedragen. Alleen produkten van de firma Excluton worden met kleinere vrachtwagens geleverd. U kunt de mogelijkheden voor het lossen bij uw huis aangeven bij bestelnotities in de winkelwagen.

Kan ik een vaste aflever-dag afspreken?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een vaste aflever-dag af te spreken. U kunt echter wel voorkeursdagen, een voorkeursweek of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren.
123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter geldt deze leverperiode als indicatie en kunt u geen rechten ontlenen aan de gestelde levertijd. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een e-mail.

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, u hoeft niet persé thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geeft u dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar u de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar, zover mogelijk, rekening mee houden.

Kan ik mijn product ergens bekijken alvorens ik een bestelling plaats?

Jazeker, u kunt onze showroom bezoeken om de producten te bekijken voordat u gaat bestellen. Wilt u persoonlijk advies in onze showroom dan helpen wij u graag. Neem dan eerst contact met ons op, wij zorgen er dan voor dat er iemand aanwezig is. Tel: 0294-700240

Op welke manieren kan ik bestellen bij 123Sierbestrating?

Bij 123Sierbestrating kunt u online bestellen. Op onze website vindt u alle benodigde informatie omtrent, bestellen, betalen en leveren. U bent ook van harte welkom in onze showroom. Dit kan tijdens onze openingstijden of op afspraak. Tel: 0294-700240

Op welke manier kan ik betalen bij 123 sierbestrating?

123Sierbestrating is een webshop, u betaalt online direct na bestelling. Wanneer de betaling binnen is, wordt de levering ingepland. U betaalt met i-DEAL (wordt direct verwerkt) (tip!) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kunt u contant bij ons in de showroom betalen en/of u kunt er pinnen.

Kan ik mijn bestelling bij de chauffeur betalen?

Nee, u kunt helaas niet bij de chauffeur betalen. De bestelling dient vooraf betaald te worden. Dus wanneer u de chauffeur ontmoet is financieel alles al geregeld.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

123Sierbestrating zet de bestelling pas door naar de betreffende fabriek wanneer de betaling binnen is. Er kan dus niet achteraf betaald worden.

Wat betaal ik aan transportkosten bij 123Sierbestrating?

U betaalt bij 123Sierbestrating geen transportkosten bij een bestelbedrag vanaf 800 euro. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaalt u deze wel.
Let op: U betaalt transportkosten per leverancier. Wij raden u dan ook aan van éen producent de gewenste produkten te bestellen om te komen tot een gratis levering.

Wat is de minimale bestelhoeveelheid bij 123Sierbestrating?

Let op: bestellingen onder 200 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt dan automatisch een e-mail en een creditnota indien u al betaald heeft.

Kan ik mijn bestelling bij 123Sierbestrating annuleren?

Wij zien niet graag bestellingen geannuleerd. Toch kan het een keer gebeuren. Wanneer u een bestelling annuleert bij 123Sierbestrating zullen wij het door u reeds betaalde bedrag z.s.m. aan u terugstorten minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Ik heb te weinig besteld bij 123Sierbestrating, wat nu?

Mocht u na levering constateren dat u te weinig heeft besteld, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en deze afhalen mits mogelijk (afhaal in overleg bij de fabriek) of thuis laten bezorgen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfelt u aan de benodigde hoeveelheid meters tegels die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.

Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu?

Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat u nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. U kunt op onze site zoeken naar een volwaardig alternatief.

Kan ik een proefmonster opgestuurd krijgen?

Helaas kunnen wij geen proefmonsters opsturen. U kunt alle producten bij ons bezichtigen in onze showroom in Abcoude aan de Hollandse kade 7 (1391 JD). Tel: 0294-700240 voor een afspraak.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Uiteraard niet als het product gebreken vertoont zoals schade of breuk. Neemt u eerst contact met ons op hierover. Tel: 0294-700240

Kijk voor meer info ook bij Herroepingsrecht

NEEM CONTACT MET ONS OP

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)