8,8 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €950,-
Menu
Gratis transport vanaf €950,-
Scroll voor meer
Om dubbele verzendkosten te voorkomen adviseren wij u om alle artikelen van hetzelfde merk te kiezen!
17 sec

Leverancier Carpgarant heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec

Leverancier Diephaus heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec

Tip

17 sec

Leverancier Kijlstra heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec

Pas je winkelwagen aan en klik op Vraag nieuwe offerte aan

Dan maken wij een nieuwe offerte voor je.

17 sec
Je offerte is succesvol bewaard, wij zullen je over {dagen} dagen weer een herinnering sturen! Let op: het kan zijn dat producten in de tussentijd uitverkocht raken en mogelijk niet meer leverbaar zijn.
17 sec
Voeg producten toe in je winkelwagen, producten met dezelfde leverancier als op de originele order krijgen gratis verzending.
17 sec
Het is niet meer mogelijk om een nabestelling te plaatsen voor deze order. Neem contact met ons op via info@123sierbestrating.nl
17 sec
Je offerte is al verwerkt en het is daarom niet meer mogelijk om deze aan te passen. Het is mogelijk om eventueel later een nabestelling te plaatsen.
17 sec
Je offerte is al verwerkt en het is daarom niet meer mogelijk om deze te betalen. Het is mogelijk om eventueel later een nabestelling te plaatsen.
17 sec
KLANTENSERVICE
Hoe kunnen we je helpen?
Vind je vraag in deze categorieën
Bestellen
Betalen
Levering
Openingstijden
Meest gestelde vragen
Niks gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst een e-mail  met daarin de bevestiging van je bestelling. 

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, je betaalt online direct na bestelling. Je betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kun je contant bij ons in de showroom betalen.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt je via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.
Momenteel is de levertijd rond de 10 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je  op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 7 tot 10 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 7-10 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat betaal ik aan transportkosten?

Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant.

De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven.

Bij een bestelbedrag boven de 950 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 950 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.

Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. Je kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail

123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Wat zijn de showroom openingstijden?

Onze showroom is geopend op: Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 10:00-16:00 uur en op Zaterdag  van 10:00-15:00 uur. U kunt op deze tijden vrijblijvend rondkijken. Wilt u persoonlijk geholpen worden maak hier dan een afspraak voor! Op woensdag en zondag is de showroom gesloten.

 

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 Sierbestrating?

Het kantoor van 123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 9.30-16.00 uur en        op vrijdag van 9:30-14:00 uur. Woensdag en zondag zijn wij gesloten.

Tips: je tuin vorst-klaar maken

Hoewel de echte barre winters van ‘vroeger’ zich al enkele jaren niet hebben laten zien, krijgen we in Nederland toch ‘s winters nog regelmatig te maken met vorst. Op sommige vlakken betekent dat slecht nieuws voor je tuin! Let daarom even goed op, want met deze tips zorg jij dat je tuin vorst-klaar is.

Sluit de buitenkraan af

Het is misschien wel goed om dit lijstje af te trappen met de meest simpele tip: sluit je buitenkraan af. De kraan die in je tuin buiten uit de muur komt, heeft een grote kans om te bevriezen. Zodra het water in de kraan bevriest, zet het ijs zich uit en kunnen de kraan, maar ook de leiding kapot barsten. Dat wil je natuurlijk niet. Draai de kraan daarom helemaal dicht en vergeet niet het laatste beetje eruit te laten lopen. Anders zit je alsnog met de gebakken peren.

Bescherm je planten

Lang niet alle planten in de tuin kunnen goed tegen vorst. Neem de zonaanbidders, zoals vijgen- en olijfbomen, of planten als de Camelia, Oleander of de Agapanthus. Die houden stuk voor stuk niet van de kou. Zijn deze planten verplaatsbaar in bijvoorbeeld een losse pot? Zet ze dan aan het begin van de winter op een vorstvrije plek. Neem bijvoorbeeld een afsluitbare overkapping of garage. Kun je de planten echter niet verplaatsen? Bescherm deze dan door middel van een beschermhoes of ander beschermend inpakmateriaal. Sommige planten trekken zich ‘s winters terug de grond in: deze bescherm je door bijvoorbeeld stro over die plek te strooien. Zo zitten ook deze planten er ‘s winters warmpjes bij.

Verwijder bladeren niet

In de herfst laten bomen en grote struiken hun bladeren natuurlijk massaal los. In een natuurlijk reflex wil je deze wellicht zo snel mogelijk weg hebben, want dat ‘staat enorm rommelig’, toch? Over de rommelig aanblik willen we niks zeggen, maar je kunt de bladeren ook als een natuurlijke deken voor je planten zien. Zo bescherm je ze een beetje meer tegen de vorst. Daarnaast halen planten ook veel voedingsstoffen tegen de kou uit de bladeren én biedt je egels een extra warme plek aan tijdens de vrieskou. Op het (kunst)gras mogen de bladeren uiteraard wel gewoon weggehaald worden, net als op de tuintegels! Bij je siertegels is het zelfs ten zeerste aan te raden, want anders kan het nogal een vieze en zelfs gladde bedoening worden.

Overige tips

Was jij van plan om eens flink de schaar in je tuin te zetten? Wacht hier dan nog even mee tot na de vorstperiode. Je (gesnoeide) plant kan in de vrieskou namelijk invriezen. Voor veel planten betekent dat het einde van hun bestaan… Daarnaast evalueer jij je tot grote vogelvriend als jij in de koudste periode wat vogelvoer in je tuin aanbiedt. Voor vogels is dit de lastigste periode om eten te vinden. Ze kunnen in dat opzicht dus wel een extra handje hulp gebruiken. Als laatste: heb je aan de tuinmeubelen en barbecues gedacht? Staan deze op een vorstvrije plek voor een beter behoud ervan? Top!
Met deze tips zorg jij er in een handomdraai voor dat je geen last zult hebben van de vorst in je tuin. Succes!