9,0 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu
Gratis transport vanaf €800,-
Scroll voor meer
Om dubbele verzendkosten te voorkomen adviseren wij u om alle artikelen van hetzelfde merk te kiezen!
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Carpgarant heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Kijlstra heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Pas je winkelwagen aan en klik op Vraag nieuwe offerte aan

Dan maken wij een nieuwe offerte voor je.

17 sec
Je offerte is succesvol bewaard, wij zullen je over {dagen} dagen weer een herinnering sturen! Let op: het kan zijn dat producten in de tussentijd uitverkocht raken en mogelijk niet meer leverbaar zijn.
17 sec
Voeg producten toe in je winkelwagen, producten met dezelfde leverancier als op de originele order krijgen gratis verzending.
17 sec

Dit product is op nabestelling en wordt naar verwachting tussen {datum} en {datum_leverbaar} weer geleverd. U kunt wel gewoon bestellen!

17 sec
Het is niet meer mogelijk om een nabestelling te plaatsen voor deze order. Neem contact met ons op via info@123sierbestrating.nl
17 sec
KLANTENSERVICE
Hoe kunnen we je helpen?
Vind je vraag in deze categorieën
Coronavirus
Bestellen
Betalen
Levering
Openingstijden
Meest gestelde vragen
Niks gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Coranavirus: Leveringen

Wij leveren gewoon uit bij Excluton producten is dit momenteel rond de 7 werkdagen.
Bij Kijlstra producten is dit 5 werkdagen.

Coronavirus: Showroom geopend

Onze showroom is gewoon geopend echter is er geen personeel aanwezig om je te woord te staan.
Wij gaan ervan uit als er meerdere mensen aanwezig zijn dat je een gepaste afstand van 1,5 meter van elkaar in acht neemt.

Coronavirus: wat gebeurt er bij een lock down

Mocht je besteld hebben en er volgt een lock down waardoor we niet kunnen leveren. Dan annuleren we je bestelling en betalen we het aankoop bedrag terug.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst een e-mail  met daarin de bevestiging van je bestelling. 

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, je betaalt online direct na bestelling. Je betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kun je contant bij ons in de showroom betalen en/of pinnen.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt je via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.
Momenteel is de levertijd rond de 10 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je  op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 7 tot 10 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 7-10 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat betaal ik aan transportkosten?

Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant.

De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven.

Bij een bestelbedrag boven de 800 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.

Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. Je kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail

123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Wat zijn de showroom openingstijden?

De showroom van 123Sierbestrating is geopend van 09:00 tot 20:30 7 dagen per week.

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 Sierbestrating?

123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur. Op woensdag en zondag zijn wij gesloten. U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Zo maakt u uw terras en uw tuin klaar voor de winter

Soms is Moeder Natuur indrukwekkend. Van metershoge, kletterende watervallen tot prachtige jungles en witte stranden, er is geen twijfel dat de natuur prachtig is. Toch zijn er momenten waarbij u vast “oh néé” denkt, bijvoorbeeld als uw mooie terras na de winter ineens een groene schijn heeft of als er mosgroei is, waardoor u weer met een krabbertje aan de slag moet. Om uw terras voor te bereiden op de werking van Moeder Natuur, is het aan te raden om uw terras klaar te maken voor de winter. In deze blogpost leggen we u graag uit hoe u dit doet!

Stap 1: Opruimen en beschermen

Als u volgend jaar in de zomer weer wilt genieten van mooie tijden in uw tuin, dan is het belangrijk om uw terras in de herfst goed op te ruimen. Wanneer het weer minder lekker wordt, kunt u al de kussens, zitzakken en parasols naar binnen halen. Als het weer nog wat grauwer wordt, raden we aan om uw tuinmeubelen een sopje te geven en goed schoon te maken. Zet de meubelen daarna op een beschermde, droge plek of gebruik een beschermhoes. Zo krijgt u geen last van die vieze, groene algen op uw tuinmeubelen. Als u hiermee bezig bent, is het ook meteen tijd om uw terrasplanten te beschermen.

Heeft u planten buiten staan die niet wintervast zijn? Zet deze dan binnen op een koele en lichte plek, zoals uw garage. Daar kunnen ze de hele winter blijven staan, u hoeft er niet eens veel moeite voor te doen. De meeste planten overleven met een beetje water. Als uw terrasplanten wel winterhard zijn, kan het nooit kwaad om ze te beschermen met een doek tegen vorst. Als u exotische planten in de tuin heeft, dan moet u deze beschermen met noppenfolie of een speciale hoes. Controleer ook of de bloempotten op uw terras drainagegaten hebben. Als er in de winter water blijft staan in een pot, kan dit ervoor zorgen dat de plant rot.

Stap 2: Sluit het water af

In de zomer is het uiterst handig om een buitenkraan te hebben. U kunt er uw gieter mee vullen om uw bloemen en planten water te geven, u kunt de tuinslang aansluiten op de kraan om uw gras te besproeien of u kunt de kraan gebruiken om waterballonnen mee te vullen. Er zijn allerlei mogelijkheden! In de winter is het echter een goed idee om deze kraan te beschermen, zeker als het vriest. Sluit dus de buitenkraan af en pak deze in met wat noppenfolie. Ook de tuinslang mag terug worden opgeborgen tot het weer warm wordt.

Stap 3: Verwijder de groene aanslag

Misschien denkt u nu: “Maar ik verwijder de groene aanslag al in de lente? Moet dit dan ook in de herfst?”. Jammer genoeg is het antwoord daarop ja. Deze vervelende groene aanslag is eigenlijk algengroei en deze algen vermenigvuldigen zich ontzettend snel in de herfst. Het is dus aan te raden om deze aan het begin van de herfst goed te verwijderen. Gebruik hiervoor onze WS Green Clean. Dit product verwijdert algen en mos en legt een residu op de tegels, waardoor algen en mos ook niet snel terugkomen. In de lente heeft u dus veel minder werk aan uw terras als u aan het begin van de herfst eens goed schrobt met dit product.

Stap 4: Hark de bladeren weg

Iets later in de herfst zal u de bladeren zien vallen … Dit zorgt voor een erg mooi beeld en velen vinden het ook één van de hoogtepunten van de herfst. Jammer genoeg hebben vallende bladeren een slechte invloed op uw gazon. Deze zorgen er immers voor dat uw gazon niet genoeg licht en zuurstof krijgt, wat op lange termijn kan leiden tot gras dat afsterft. Dan krijgt u last van lelijke, kale plekken. Bovendien kunnen bladeren op uw tuintegels waaien en voor bruine plekken zorgen. Bovendien kunt u uitglijden over natte, gevallen bladeren. Erg vervelend als u houdt van een frisse neus halen in de tuin ‘s winters! Het is dus belangrijk om geregeld bladeren te harken.

Stap 5: Denk aan de volgende lente

Als u in de herfst aan het opruimen en schoonmaken bent, dan is dat ook het moment om uzelf een leuke verrassing te geven voor de volgende lente door voorjaarsbloeiers te planten. Plant bloembollen van hyacinten, krokussen en tulpen en laat deze lekker met rust … en in de lente kunt u genieten van de pracht van deze bloemen. Let wel op: dit kunt u enkel doen als het nog niet vriest!

Veel succes met uw grote winterschoonmaak!