9,0 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu
Gratis transport vanaf €800,-
Scroll voor meer
Om dubbele verzendkosten te voorkomen adviseren wij u om alle artikelen van hetzelfde merk te kiezen!
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Carpgarant heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Kijlstra heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Pas je winkelwagen aan en klik op Vraag nieuwe offerte aan

Dan maken wij een nieuwe offerte voor je.

17 sec
Je offerte is succesvol bewaard, wij zullen je over {dagen} dagen weer een herinnering sturen! Let op: het kan zijn dat producten in de tussentijd uitverkocht raken en mogelijk niet meer leverbaar zijn.
17 sec
Voeg producten toe in je winkelwagen, producten met dezelfde leverancier als op de originele order krijgen gratis verzending.
17 sec

Dit product is op nabestelling en wordt naar verwachting tussen {datum} en {datum_leverbaar} weer geleverd. U kunt wel gewoon bestellen!

17 sec
Het is niet meer mogelijk om een nabestelling te plaatsen voor deze order. Neem contact met ons op via info@123sierbestrating.nl
17 sec
KLANTENSERVICE
Hoe kunnen we je helpen?
Vind je vraag in deze categorieën
Coronavirus
Bestellen
Betalen
Levering
Openingstijden
Meest gestelde vragen
Niks gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Coranavirus: Leveringen

Wij leveren gewoon uit bij Excluton producten is dit momenteel rond de 7 werkdagen.
Bij Kijlstra producten is dit 5 werkdagen.

Coronavirus: Showroom geopend

Onze showroom is gewoon geopend echter is er geen personeel aanwezig om je te woord te staan.
Wij gaan ervan uit als er meerdere mensen aanwezig zijn dat je een gepaste afstand van 1,5 meter van elkaar in acht neemt.

Coronavirus: wat gebeurt er bij een lock down

Mocht je besteld hebben en er volgt een lock down waardoor we niet kunnen leveren. Dan annuleren we je bestelling en betalen we het aankoop bedrag terug.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst een e-mail  met daarin de bevestiging van je bestelling. 

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, je betaalt online direct na bestelling. Je betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kun je contant bij ons in de showroom betalen en/of pinnen.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt je via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.
Momenteel is de levertijd rond de 10 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je  op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 7 tot 10 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 7-10 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat betaal ik aan transportkosten?

Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant.

De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven.

Bij een bestelbedrag boven de 800 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.

Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. Je kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail

123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Wat zijn de showroom openingstijden?

De showroom van 123Sierbestrating is geopend van 09:00 tot 20:30 7 dagen per week.

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 Sierbestrating?

123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur. Op woensdag en zondag zijn wij gesloten. U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Tuinonderhoud in de lente
De lente is hier! En wat worden wij daar vrolijk van. De zon die schijnt en vogeltjes die fluiten als je naar buiten loopt. Nu we allemaal wat meer tijd in de tuin doorbrengen, is het goed om de tuin helemaal lenteklaar te maken. Want er zijn een aantal dingen in de tuin die we door het koude weer achterstallig hebben onderhouden. Daarnaast is de lente vaak het seizoen om te snoeien en ervoor te zorgen dat de tuin in bloei komt. Maar hoe onderhoud je jouw tuin het beste in de lente? Wij geven je in dit blogartikel 7 tips!

1. Start met het verwijderen van onkruid

Zodra de lentezon doorkomt, groeit onkruid snel. Helaas kun je weinig doen tegen de groei van onkruid. Wel kun je de verspreiding tegengaan door het te wieden zodra het omhoog komt. Hier geldt: hoe eerder je erbij bent, hoe minder je er last van gaat hebben in de rest van het seizoen.

2. Onderhoud de vijver

Naast dat er onkruid groeit, gedijen de waterplanten en algen in je vijver ook in de lente uit. Daarom is het dan ook nu de beste tijd om de pompfilters van je vijver schoon te maken. Daarnaast kun je de afgestorven delen van de waterplanten verwijderen en vanaf een stabiele temperatuur van 10 graden kunnen de vissen weer worden gevoerd. Geen vijver maar wil jij er wel een? Dan is de lente het perfecte seizoen om een vijver aan te leggen. In ons blogartikel ‘Een vijver aanleggen in de tuin? Zo ga je te werk’ leggen we je precies uit hoe je dit kunt aanpakken.

Zonnig terras in de lente

3. Tijd om de grasmaaier uit de schuur te halen

Met de start van de lente start ook het maaiseizoen. Door het gras te maaien breng je de groei weer op gang.

Begin de eerste keer voorzichtig:

  • Stel de maaimachine wat hoger in (vier centimeter meer dan normaal).
  • Maai niet bij nat weer.
  • Verwijder het maaisel (gebruik dit bijvoorbeeld als compost).
  • Gooi na een regenbui en het maaien wat mestkorrels op je gazon.

Soms is het nodig om het gras goed te verticuteren. Dit doe je door het mos en onkruid te verwijderen. Mos en onkruid zorgen namelijk voor een viltlaag op het gezond, waar water, lucht en licht moeilijk doorheen komen. Met een verticuteermachine haal je deze laag weg, waardoor het gras stralender en voller terugkomt. Zorg er wel voor dat je dit pas doet als er geen nachtvorst meer is.

4. Klaar? Snoeien maar!

Naast dat het gras een onderhoudsbeurt krijg, is het ook goed om je planten en struiken te snoeien. Door te snoeien bevorder je nieuwe groei. Ga je je hortensia’s snoeien? Dan kun je takken ouder dan drie jaar en verzwakte takken het beste tot de bodem terugsnoeien. Zorg er wel voor dat je niet alles wegsnoeit. De meeste hortensia soorten bloeien namelijk op ‘oud hout’, takken die minimaal een jaar oud zijn.

Lente in de tuin sfeer

5. Bemest planten

In het voorjaar hebben planten behoefte aan extra voeding in de vorm van bemesting. Omdat ze langzaam ontwaken uit hun winterslaap, hebben ze extra voeding nodig om op kracht te komen. Bemest je tuin daarom goed in het voorjaar. De juiste voeding helpt de planten mooier en beter te bloeien en ziektes, schimmel en ongedierte te voorkomen.

Het is goed om organische mest te gebruiken, maar je kunt ook je eigen compost gebruiken. Lekker duurzaam! Meer tips voor een duurzame tuin lees je in ons andere artikel. Meng de bemesting met de bovenste laag van de grond. Je planten zullen langzaam de voedingsstoffen die ze nodig hebben uit de bodem trekken.

6. Verwijder groene aanslag

Naast dat je natuurlijk de planten en het gazon aanpakt, hoort bij een mooie tuin ook een mooi terras. Daarom is het goed om aan het begin van het lenteseizoen de groene aanslag van je tuintegels te verwijderen. Hoe je dat doet? Dat kan op verschillende manieren zoals bijvoorbeeld met een hogedrukspuit. De do’s en don’t bij groene aanslag verwijderen lees je in ons artikel over groene aanslag verwijderen.

7. Maak je terras lenteklaar

Zodra de tuintegels schoon zijn en het onkruid is verwijderd, is het ook weer tijd om de tuinmeubelen in het zonnetje te zetten. Maar vaak zijn ze als ze uit de opslag komen wat beschadigd of kunnen ze wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Daarom is een mooie lentedag perfect om de meubelen van een onderhoudsbeurt te voorzien. Controleer daarnaast ook de schuttingen, terrasoverkapping, schuurtjes en houten kasten voor eventueel onderhoud.

Met een mooie en goed onderhouden tuin geniet je optimaal van de lente. Zorg ervoor dat je vroeg in het jaar de tuin hebt onderhouden, zodat je daarna zorgeloos kunt genieten van de fijne plekjes in je tuin.