8,9 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €950,-
Menu
Gratis transport vanaf €950,-
Scroll voor meer
Om dubbele verzendkosten te voorkomen adviseren wij u om alle artikelen van hetzelfde merk te kiezen!
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Carpgarant heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec

Leverancier Diephaus heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Leverancier Kijlstra heeft een minimum bestelbedrag van €300,- Exclusief transportkosten.

17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec
17 sec

Pas je winkelwagen aan en klik op Vraag nieuwe offerte aan

Dan maken wij een nieuwe offerte voor je.

17 sec
Je offerte is succesvol bewaard, wij zullen je over {dagen} dagen weer een herinnering sturen! Let op: het kan zijn dat producten in de tussentijd uitverkocht raken en mogelijk niet meer leverbaar zijn.
17 sec
Voeg producten toe in je winkelwagen, producten met dezelfde leverancier als op de originele order krijgen gratis verzending.
17 sec

Dit product is op nabestelling en wordt naar verwachting tussen {datum} en {datum_leverbaar} weer geleverd. U kunt wel gewoon bestellen!

17 sec
Het is niet meer mogelijk om een nabestelling te plaatsen voor deze order. Neem contact met ons op via info@123sierbestrating.nl
17 sec
Je offerte is al verwerkt en het is daarom niet meer mogelijk om deze aan te passen. Het is mogelijk om eventueel later een nabestelling te plaatsen.
17 sec
Je offerte is al verwerkt en het is daarom niet meer mogelijk om deze te betalen. Het is mogelijk om eventueel later een nabestelling te plaatsen.
17 sec
123 Sierbestrating is gesloten van 31-7 t/m 14-08. Het is in deze periode niet mogelijk om te bestellen.
17 sec
KLANTENSERVICE
Hoe kunnen we je helpen?
Vind je vraag in deze categorieën
Coronavirus
Bestellen
Betalen
Levering
Openingstijden
Meest gestelde vragen
Niks gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Coranavirus: Leveringen

Wij leveren gewoon uit bij Excluton producten is dit momenteel rond de 10 werkdagen.
Bij Kijlstra producten is dit 7 werkdagen.

Coronavirus: Showroom geopend

Onze showroom is gewoon geopend echter is er geen personeel aanwezig om je te woord te staan.
Wij gaan ervan uit als er meerdere mensen aanwezig zijn dat je een gepaste afstand van 1,5 meter van elkaar in acht neemt.

Coronavirus: wat gebeurt er bij een lock down

Mocht je besteld hebben en er volgt een lock down waardoor we niet kunnen leveren. Dan annuleren we je bestelling en betalen we het aankoop bedrag terug.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst een e-mail  met daarin de bevestiging van je bestelling. 

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, je betaalt online direct na bestelling. Je betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kun je contant bij ons in de showroom betalen en/of pinnen.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt je via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.
Momenteel is de levertijd rond de 10 werkdagen.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je  op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 7 tot 10 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 7-10 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat betaal ik aan transportkosten?

Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant.

De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven.

Bij een bestelbedrag boven de 950 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 950 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.

Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. Je kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail

123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Wat zijn de showroom openingstijden?

De showroom van 123Sierbestrating is geopend van 09:00 tot 20:30 7 dagen per week.

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 Sierbestrating?

123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur. Op woensdag en zondag zijn wij gesloten. U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Bestelproces

123Sierbestrating.nl is een internetwinkel waar u de mogelijkheid heeft om online producten te bestellen. Bestellen kan 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week. De internet winkel gaat namelijk nooit dicht. Snel, gemakkelijk en voordelig!

Hieronder vindt u een uitleg van het bestelproces bij 123Sierbestrating.nl. Zo weet u precies welke stappen en keuzes u kunt verwachten bij het bestellen van een product.

Voorafgaand aan het bestelproces

Op zoek naar een specifiek product? Dan kunt u in het menu van onze website een keuze maken uit onze producten, zoals betonklinkers, keramische tegels, zand en grind. Dit menu werkt op basis van filters waardoor het aantal resultaten beperkter en dus overzichtelijker wordt.

Voorbeeld:

Stel, u zoekt betonklinkers. In het hoofdmenu kiest u dan eerst voor de categorie ‘Betonklinkers’. Binnen deze categorie kunt u de resultaten filteren op dikte van de steen.

Bestellen

U heeft het product naar keuze gevonden? Dan kunt u deze online bestellen. Op de pagina van het product klikt u op de gele knop “Plaats in winkelwagen”. Vervolgens kunt u andere producten toevoegen of verder gaan in het online bestelproces. Hieronder de uitleg van de stappen die u daar tegen komt.

Stap 1: Overzicht winkelmand

Nadat u op de oranje knop Plaats dit artikel in uw winkelmand heeft geklikt, komt u terecht in het overzicht van de winkelmand. Hier krijgt u een overzicht van de producten die u wilt bestellen. Controleer en/of wijzig de producten en aantallen en klik rechtsonder op Ga verder naar stap 2

Stap 2: Persoonlijke gegevens en betaalmogelijkheden

In dit scherm ziet u nogmaals een overzicht van de producten die u wilt afrekenen. Daaronder ziet u diverse betaalmogelijkheden. U heeft de keuze uit:

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving (5 dagen verwerkingstijd) 

Kies de door u gewenste betaalwijze en vul uw persoonlijke gegevens in. Eventueel kunt u ook een afwijkend afleveradres invoeren, vink hiervoor de box Afwijkend afleveradres aan. Vergeet niet de box Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden aan te vinken. U heeft een betaaloptie gekozen en de ingevulde gegevens zijn juist? Klik dan rechtsonder op naar stap 3 overzicht en verzenden.

Stap 3: Overzicht en verzenden

Op deze pagina krijgt u een laatste overzicht van uw bestelling, gekozen betaaloptie en persoonsgegevens. Controleer deze informatie goed! Zijn de bestelling en ingevulde gegevens juist? Klik dan rechtsboven op Bestelling verzenden. Als u heeft gekozen voor de betaalopties iDEAL, of bankoverschrijving wordt u direct doorgeleid naar de door u gekozen betaaloptie. Doorloop de stappen van deze betaalopties om de betaling af te ronden. Zodra de betaling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. (Bij de betaaloptie rembours hoeft u geen verdere stappen te doorlopen, u ontvangt direct een orderbevestiging).

Na afronding van uw bestelling komt deze bij ons binnen. 123Sierbestrating.nl controleert de betaling, wanneer we deze hebben ontvangen gaan we over tot levering.

Annuleren

123Sierbestrating.nl staat voor snelle leveringen en goede service. Heeft u een bestelling geplaatst maar wilt u deze annuleren? Geeft u dit dan tijdig door via info@123sierbestrating.nl of bel naar: 0294-700240.

Vragen over online bestellen

Indien u vragen heeft kunt u deze telefonisch of per e-mail stellen. Onze gegevens vindt u op de klantenservice pagina.