9,0 op Kiyoh
Gratis transport vanaf €800,-
Menu
Gratis transport vanaf €800,-
Scroll voor meer
KLANTENSERVICE
Hoe kunnen we je helpen?
Vind je vraag in deze categorieën
Bestellen
Betalen
Levering
Nabestellen
Annuleren
Retourneren
Openingstijden
Legtips
Meest gestelde vragen
Niks gevonden. Probeer een andere zoekterm.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij 123 Sierbestrating is eenvoudig. Bestel op onze site 123sierbestrating.nl Hier vindt je alle benodigde informatie omtrent bestellen, betalen en leveren. Je bent ook van harte welkom in onze showroom, dit kan op afspraak.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk mits de bestelling nog niet is ingedeeld bij de afdeling transport. Wij zullen voordat de wijziging plaatsvindt dan ook eerst contact op moeten nemen met onze leverancier. Wilt je jou bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kan je aangeven tijdens het bestelproces.

Kan ik mijn product ergens bekijken alvorens ik een bestelling plaats?

Jazeker, je kunt onze showroom bezoeken om de producten te bekijken voordat je gaat bestellen. Wil je persoonlijk advies in onze showroom dan helpen wij je graag. Dit gaat op afspraak. Hollandse kade 7 (1391 JD) in Abcoude Tel: 0294-700240

Bestel ik per m2?

De besteleenheid verschilt per product, dit kan per stuk zijn of per m2 zijn. Onze rekenmodule rondt de aantallen automatisch naar boven af op de door de fabrikant aangegeven besteleenheden.

Is er een minimale /maximale bestelwaarde?

Let op: bestellingen onder 200 euro kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Je ontvangt dan automatisch een e-mail en een creditnota indien je al betaald hebt.

Kan ik een proefmonster opgestuurd krijgen?

Helaas kunnen wij geen proefmonsters opsturen. Je kunt alle producten bij ons bezichtigen in onze showroom in Abcoude aan de Hollandse kade 7 (1391 JD). Tel: 0294-700240 voor een afspraak.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst een e-mail  met daarin de bevestiging van je bestelling. 

Hoe kan ik betalen bij 123 Sierbestrating?

123 sierbestrating is een webshop, je betaalt online direct na bestelling. Je betaalt met i-DEAL of creditcard (wordt direct verwerkt) of met een bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen). Ook kun je contant bij ons in de showroom betalen en/of pinnen.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is verwerkt?

Betalingen via I-deal en Creditcard zien wij direct binnen komen. Betaalt je via een bankoverschrijving dan kan dit 1-3 werkdagen in beslag nemen. Wanneer de betaling binnen is, wordt de bestelling doorgestuurd naar de leverancier en wordt deze levering ingepland.

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Alle betalingen bij 123 Sierbestrating gaan via onze beveiligde betaalprovider Buckaroo.

Kan ik achteraf betalen?

123 Sierbestrating zet de bestelling pas door naar de betreffende fabrikant wanneer de betaling binnen is. Achteraf betalen is niet mogelijk bij 123 sierbestrating.nl

Betalen via Bouwdepot

Wilt u betalen via een bouwdepot dan is dit mogelijk.
U kunt een mail sturen naar info@123sierbestrating.nl met al uw gegevens en wat u wilt bestellen.
Wij maken hiervan dan een order met factuur.
Deze factuur mailen wij u terug en kunt u indienen bij het bouwdepot. Ook hier geldt: wij nemen de bestelling in behandeling wanneer de betaling voldaan is.

Kan ik in termijnen betalen?

Het is helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen

Kan ik afrekenen bij de chauffeur op de dag van levering?

Nee, je kunt helaas niet bij de chauffeur betalen. De bestelling dient vooraf betaald te worden. Dus wanneer je de chauffeur ontmoet is financieel alles al geregeld.​

Kan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?

Ja dat is mogelijk, je kunt tijdens het bestelproces het juiste factuuradres invullen. Mocht je dit later willen aanpassen dan stuur je ons een e-mail met daarin het juiste adres, dan mailen wij je de aangepaste factuur terug.

Zijn de verkoopprijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De verkoopprijzen getoond op de website van 123Sierbestrating zijn inclusief BTW.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt automatisch de factuur per e-mail nadat de betaling voltooid is.

Klopt het dat de prijzen van 123Sierbestrating lager zijn dan andere stenenhandelaren?

123Sierbestrating hanteert scherpe prijzen t.o.v. van andere websites omdat wij je rechtstreeks vanaf de bron/ fabrikant leveren.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier.

Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?

Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je  op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.

Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 5 tot 7 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 5-7 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd

Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat is de levertijd van mijn Michel Oprey bestelling?

123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Michel Oprey te Echt, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.

Wat betaal ik aan transportkosten?

Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant.

De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen.
Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te hoeven betalen.
De Waddeneilanden zijn hiervan uitgesloten hiervoor gelden aparte tarieven.

Bij een bestelbedrag boven de 800 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 800 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.

Meer info: https://www.123sierbestrating.nl/transport/

Kan ik een precieze lever-dag krijgen?

Helaas is het bij 123Sierbestrating niet mogelijk om een precieze lever-dag af te spreken. Je kunt echter wel een voorkeursweek via de kalender opgeven en/of een uiterlijke datum aangeven in het vakje bestelnotities tijdens het bestelproces. De transportafdeling van de fabriek zal zijn uiterste best doen om op de gevraagde leverdatum te leveren. Wij raden altijd aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren als dat de werkzaamheden beginnen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover een e-mail

123Sierbestrating streeft er naar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter deze leverperiode geldt als indicatie, u kunt hieraan geen rechten ontlenen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met 123Sierbestrating

Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.

Wordt mijn bestelling op pallets geleverd?

Niet alle producten worden standaard op pallets geleverd. Dit kan je terugvinden bij de specificaties van het product.

Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?

Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.

In welke landen wordt er bezorgd?

Wij bezorgen uitsluitend in Nederland. Let op: Voor de Waddeneilanden gelden aparte tarieven. Informeer hiernaar.

Kan ik mijn adres achteraf nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk, neem hierover contact op met 123 sierbestrating of stuur een e-mail.

Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?

Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.

Ik heb te weinig besteld bij 123 Sierbestrating, wat nu?

Mocht je na levering constateren dat je te weinig hebt besteld, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en deze afhalen mits mogelijk (afhaal in overleg bij de fabriek) of thuis laten bezorgen. Wij zijn dan helaas wel genoodzaakt om transportkosten in rekening te brengen. Twijfel je aan de benodigde hoeveelheid meters tegels die u nodig heeft, neem dan contact met ons op voor advies.

Let op: bij een nabestelling kan er kleurverschil voorkomen.

Ik wil een product nabestellen, maar deze is helaas niet meer leverbaar. Wat nu?

Dit is helaas niet te voorkomen. De collectie wisselt bij de fabrikanten. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Dus het kan voorkomen dat het product dat je nodig heeft helaas niet meer verkrijgbaar is. Je kunt op onze site zoeken naar een volwaardig alternatief.

Ik heb een paar kapotte tegels wat nu?

Wij raden aan om bij een bestelling 5% extra bestrating te bestellen. Dit voor snijverlies of eventueel ontstane breuk. Het is helaas dus niet mogelijk om 1, 2 of 3 losse tegels na te leveren. Dit moet u van te voren incalculeren. Het is nu eenmaal een betonproduct. Het is echter wel soms mogelijk om een beperkt aantal tegels rechtstreeks bij de fabrikant op te halen. Dit kunt u via ins regelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een product retour sturen. Binnen een bedenktijd van 14 dagen moet je de retour melden bij de webwinkel van 123Sierbestrating. Dit is echter alleen mogelijk mits de producten nog onaangebroken in de verpakking staan. Wanneer je een bestelling annuleert bij 123Sierbestrating zullen wij zodra wij je retour hebben verwerkt het door jou reeds betaalde bedrag binnen 3 werkdagen aan je terugstorten minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Zijn er kosten verbonden aan een annulering?

De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Uiteraard niet als het product gebreken vertoont zoals schade of breuk. Neem eerst contact met ons op hierover. Bij retour van uw product ontvangt je mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug. Kijk voor meer info ook bij <ahref=”https://www.123sierbestrating.nl/herroepingsrecht/”>Herroepingsrecht

Ik heb teveel vierkante meters besteld, kan ik dit retourneren?

Ja dit is mogelijk mits de producten in een onaangebroken originele verpakking zitten. Aangebroken verpakkingen nemen we niet retour. Wij vragen wel om max 4 foto’s toe te voegen van de stenen in originele verpakking.

Vul onderstaande formulier compleet in.

Klacht en retour formulier

Upload maximaal 4 bestanden van maximaal 500kb per stuk.
Sleep bestanden hierheen of
Ontvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?

Zodra de retourzending verwerkt is ontvangt je van ons een e-mail ter bevestiging.

Hoe snel word ik terugbetaald na een retourzending?

Zodra we uw retourzending hebben verwerkt, wordt het door u reeds betaalde bedrag binnen 3 werkdagen op uw bankrekening teruggestort minus eenmalig 7,50 transactie en administratiekosten.

Kan ik mijn aankoop inruilen?

Ja dit is mogelijk, binnen de bedenktijd van 14 dagen. Mits alle materialen nog in de originele verpakking zitten. De verzendkosten bij ruilen zijn voor rekening van de klant.

Ik heb teveel vierkante meters besteld, kan ik dit retourneren?

Ja, dit is mogelijk mits de producten nog onaangebroken in de volledige verpakking staan. Dit moet echter binnen de bedenktijd van 14 dagen na levering worden gemeld. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor rekening van de klant. Wij zullen na melding de verzendkosten bij de betreffende fabrikant voor je aanvragen. Bij retour van uw product ontvangt je mits de producten nog onaangebroken in de verpakking zitten 75% van het aankoop bedrag terug.

Wat zijn de showroom openingstijden?

De showroom van 123Sierbestrating is momenteel gesloten tot 24-2-2020 wegens verbouwing.

Wat zijn de openingstijden van het kantoor van 123 Sierbestrating?

123 Sierbestrating is telefonisch bereikbaar op maandag en dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.30-17.00 uur. Op woensdag en zondag zijn wij gesloten. U kunt ook in onze showroom terecht voor persoonlijk advies, belt u dan met 123Sierbestrating voor een afspraak. Tel: 0294-700240

Bestrating invegen

Veeg nooit bestrating in met straatzand of brekerzand.

Laat nooit inveegzand of zwarte potgrond op bestrating liggen.
Zodra er vocht op komt (regen, dauw) zuigt de bestrating dit vocht op, inclusief stof uit het zand of organische stoffen uit de grond.Dit vuil zet zich vast in de bovenste millimeters van het oppervlak.

De vlekken zijn niet of nauwelijks te verwijderen.

Wel doen: na het in vegen het overtollige zand verzamelen in een emmer. Nooit laten liggen op de bestrating. Niet weggooien, want een voeg is nooit in een keer vol.

Zo creëert u een onderhoudsvriendelijke tuin

Houdt u van uw tuin maar niet van veel zwoegen, zoals terrastegels schoonmaken, gras maaien en gevallen bladeren harken? Of vindt u het vervelend dat u enkele dagen nadat u onkruid hebt verwijderd, u alwéér onkruid spot? Dan kunt u ervoor kiezen om enkele aanpassingen door te voeren aan uw tuin, zodat uw tuin meer onderhoudsvriendelijk wordt. Zo hoeft u minder tijd en energie in uw tuin te stoppen. Wij geven u graag enkele tips waarmee u het werk dat u hebt kunt verminderen.

1. Geef onkruid geen kans

Als er wordt rondgevraagd naar tuinfrustraties, dan wordt vervelend onkruid vaak als ergernis aangegeven. Onkruid komt immers steeds terug en zorgt voor veel werk als u dit steeds opnieuw moet verwijderen, zeker tussen de voegen van tuintegels. Om ervoor te zorgen dat u dit vervelende werkje nooit meer hoeft te doen, kunt u de voegen tussen tegels vullen met elastisch voegmiddel. Deze leggen een laag over de gronddeeltjes waardoor onkruidzaadjes kunnen groeien. Bovendien zijn deze voegmiddelen slijtvast en goed bestand tegen weersinvloeden. Zo ziet uw terras er weer tiptop in orde uit en hoeft u nooit meer mopperend een mesje te halen om weer onkruid van tussen uw tegels te verwijderen. Als u uw tuin opnieuw aanlegt, raden we ook aan om een anti-onkruiddoek onder uw gazon of grind te plaatsen. Deze doek houdt het kiemen van onkruid tegen.

2. Kies ‘weinig-werk’ beplanting

Hoe kiest u de planten in uw tuin? Puur op basis van de look of denkt u ook aan het groeipatroon? U kunt het uzelf immers heel makkelijk of net heel moeilijk maken. Als u niet houdt van veel werk, raden wij u aan om in uw plaatselijke tuincentrum aan te geven dat u uw tuinplanten het liefst helemaal met rust laat. Als u bijvoorbeeld op zoek bent naar een nieuwe haag, dan is een taxushaag een goed idee. Deze hoeft u immers maar 1x per jaar te knippen! Ook hedera of klimop hoeft maar 1x per jaar worden gesnoeid. Als u een klimophaag of -muur wilt creëren, kunt u het eerste jaar het snoeien zelfs vaak overslaan.

Ook qua tuinplanten kunt u kiezen voor stevige, stabiele planten als u niet houdt van tussentijds werk. Sommige planten en bloemen zijn erg mooi, maar laten direct hun bladeren vallen of vallen om bij een stormachtige dag. Wilt nu niet steeds hoeven opruimen of heeft u geen interesse om ondersteunende maatregelen te treffen? Kies dan voor planten die tegen een stootje kunnen. Ook planten met bessen die op uw tegels vallen of ontzettend veel wespen aantrekken, behoren tot de ‘no-go’-categorie. Geef dit aan in uw tuincentrum als u op zoek bent naar nieuwe planten.

3. Gedaan met het onderhouden van de schutting

Heeft u een schutting in de tuin? Als deze gemaakt is van zachthout, dan moet deze op tijd en stond gebeitst worden. Als u uw schutting wilt veranderen, dan raden wij aan om voor hardhout te kiezen. Er zijn immers bepaalde houtsoorten die u helemaal niet hoeft te behandelen, zoals schuttingen gemaakt van het vergrijzende Douglas hout. Een Douglas schutting verandert van kleur door de weersomstandigheden, maar heeft verder bijna geen onderhoud nodig.

4. Gebruik geen sierpotten

Sierpotten zijn prachtig, dat weten wij ook. Toch kost het veel moeite om een plant in een sierpot mooi te houden. Elke plant in een sierpot moet immers apart worden onderhouden: u moet de plant water geven, bemesten en verpotten als de plant erg snel groeit. Als u liever geniet van een tuin zonder veel werk, raden we aan om planten te planten die makkelijk kunnen groeien zonder dat u er veel moeite voor moet doen, zoals bodembedekkers.

Heeft u nog tips om uw tuin onderhoudsvriendelijk te maken? Laat het ons dan weten!